Wszyscy mamy miÅ‚e wspomnienia z dzieciÅ„stwa, kiedy to z niecierpliwoÅ›ciÄ… oczekiwaliÅ›my na ulubiony deser. NajchÄ™tniej wybieraliÅ›my Å›mietankowy i waniliowy, a zastanawialiÅ›my siÄ™ jak by smakowaÅ‚ truskawkowy? Mowa oczywiÅ›cie o budyniu! Teraz marka WINIARY speÅ‚nia dzieciÄ™ce marzenia wprowadzajÄ…c nowÄ… liniÄ™ budyniów wzbogaconych dodatkiem wapnia. Po raz pierwszy w ofercie pojawiÅ‚ siÄ™ smak truskawkowy WINIARY! A wszystkie o wyjÄ…tkowo kremowej konsystencji.
Jedna porcja budyniu z wapniem WINIARY pokrywa aż 22% zalecanego dziennego spożycia na ten skÅ‚adnik. WapÅ„ niezbÄ™dny jest w codziennej diecie dziecka dla prawidÅ‚owego wzrostu i rozwoju jego koÅ›ci. Teraz serwujÄ…c maluszkowi budyÅ„ mamy majÄ… pewność, że nie tylko dajÄ… mu ulubiony deser, ale jednoczeÅ›nie dostarczajÄ… wapnia, którego dzieci potrzebujÄ….
W nowej linii pojawiÅ‚y siÄ™ trzy smaki: BudyÅ„ z wapniem o smaku Å›mietankowym WINIARY, BudyÅ„ z wapniem o smaku waniliowym WINIARY oraz pierwszy na rynku budyÅ„ o smaku truskawkowym WINIARY! Wybór takich wÅ‚aÅ›nie wariantów smakowych nie jest przypadkowy. Badania rynkowe wskazujÄ…, że ponad poÅ‚owa budyniów, które kupujÄ… Polacy, majÄ… wÅ‚aÅ›nie smak Å›mietankowy lub waniliowy. SpoÅ›ród owocowych smaków polscy konsumenci najchÄ™tniej wymieniajÄ… truskawkowy. Kremowa konsystencja to atrakcja zarówno dla maÅ‚ych, jak i wiÄ™kszych smakoszy tego deseru.
Atrakcyjna szata graficzna z nowym bohaterem w postaci tygryska na pewno wzbudzi sympatiÄ™ najmÅ‚odszych konsumentów. A nowe, kolorowe i przyciÄ…gajÄ…ce wzrok opakowania zachÄ™cÄ… do zakupu tego apetycznego deseru.
Warto też zajrzeć na tyÅ‚ opakowania, na którym umieszczono KOMPAS Å»YWIENIOWY® zawierajÄ…cy informacje o wartoÅ›ci odżywczej i energetycznej produktu, a także cenne wskazówki żywieniowe. Dodatkowo, dziÄ™ki oznakowaniu produktu wskaźnikiem GDA, konsumenci mogÄ… sprawdzić, jaki procent wskazanego dziennego spożycia na skÅ‚adnik odżywczy pokrywa jedna porcja wybranego produktu. Informacje te majÄ… pomóc konsumentom w podejmowaniu Å›wiadomych decyzji żywieniowych sÅ‚użących wÅ‚aÅ›ciwemu bilansowaniu codziennej diety
Informacje o produkcie:
Cena jednego opakowania: 1 PLN
Waga jednego opakowania: 42 g
Wprowadzenie na rynek: połowa października 2010
Szatę graficzną przygotowała: agencja Lemon Tree
Reklama w prasie handlowej: emisja – listopad, agencja – Legend Group
