Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie
11/17/20Sportowy lockdown, czyli jak dbać o zdrowie i kondycję w nowej normalności?Pandemia Covid-19 w Polsce po raz kolejny wpłynęła na działalność branży fitness. Jednak kluby i siłownie, mimo poważnych ograniczeń, sz
30.01.2018Po wejściu Polski do Unii Europejskiej tysiące najzdolniejszych absolwentów biotechnologii opuściło nasz kraj w poszukiwaniu możliwości rozwoju zawodowego. Dziś widzimy, że trend ten ulega odwróceniu. Dzięki dzia�
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Wydaje Ci się, że polska kuchnia nie ma przed Tobą tajemnic? Przekonaj się czy znajomość produktów spożywczych jest dla Ciebie prosta niczym „A,B,C…”. Okazją ku t
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”Najwyższy czas podsumować ubiegły rok! Laureaci programu „Doceń polskie” dzielą się nie tylko spostrzeżeniami dot. minionych dwunastu miesięcy i opiniami na temat korzy�