Pracownicy i dostawcy Nestlé w wyjątkowym projekcie

W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by – przyświecającą ich pracy – misję „To my tworzymy jakość” osobiście potwierdzić w kampanii reklamowej posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Ich wypowiedzi „od kuchni” na temat przygotowywania posiłków oraz żywienia dzieci stały się podstawą 3 reklam stworzonych w formie tzw. testimoniali. Zaangażowanie w akcję osób tak blisko związanych z firmą, było nieprzypadkowe – to właśnie oni na co dzień dbają o najwyższą jakość produktów Gerber i robią to z myślą o wyjątkowych konsumentach – niemowlętach i małych dzieciach, również własnych. Bohaterami spotów są osoby zaangażowane w proces przygotowywania posiłków i soków Gerber oraz Gerber DoReMi na różnych etapach ich powstawania:
  • Agata Król – córka sadownika, Pana Stanisława Szurka, który od 17 lat dostarcza owoce dla zakładu produkcyjnego w Rzeszowie.
  • Agnieszka Niewiara – Koordynator ds. Jakości, pracownik laboratorium – odpowiada za szeroki zakres działań związanych z zapewnianiem jakości i bezpieczeństwa produktów.
  • Grzegorz Micał – Operator Produkcji – w swojej codziennej pracy zaangażowany jest w wytwarzanie posiłków i soków Gerber.
„Naszą misją jest tworzenie produktów bezpiecznych, o najwyższej jakości, a zrealizowany projekt był okazją do tego, by powiedzieć o tym głośno i osobiście. Nikt nie mógł zrobić tego lepiej niż osoby bezpośrednio zaangażowane w proces produkcji wyrobów dla najmłodszych, które dodatkowo są rodzicami. Ogłosiliśmy zatem casting. Zainteresowanie akcją przekroczyło nasze najśmielsze przewidywania. Wybór był niesamowicie trudny, ale dziś wszyscy jesteśmy dumni z efektów” – powiedziała Anna Mitura, Group Product Manager, Nestlé Nutrition. Zaangażowanie w komunikację marketingową osób bezpośrednio związanych z przygotowaniem wyrobów marki Gerber to unikatowa forma przekazu w kategorii posiłków dla niemowląt i małych dzieci. Jest to pierwszy tego typu projekt realizowany przez markę Gerber. „W kampanii mogły wziąć udział tylko 3 rodziny. Wszyscy jednak podpisujemy się pod ich słowami. Zarówno jako pracownicy, jak i konsumenci doskonale wiemy, że jakość i bezpieczeństwo produktów, zwłaszcza dla najmłodszych, to gwarancja zdrowia i uśmiechu maluchów i ich rodziców oraz podstawa zaufania klientów. Bardzo dziękuję wszystkim za udział i zaangażowanie w akcję. Wierzę, że tego typu projektów będzie więcej” – dodała Anna Mitura. Kampania reklamowa posiłków oraz soków Gerber i Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition) prowadzona jest od 27 maja 2011 w telewizji, magazynach parentingowych i kobiecych, serwisach internetowych oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Za kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia 2011 (Internet) oraz września 2011 (prasa i TV) z możliwością przedłużenia – odpowiedzialny jest Dział Marketingu Nestlé Nutrition wspólnie z agencją Legend Group. Spoty telewizyjne przygotował dom produkcyjny Tango Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Materiały multimedialne oraz graficzne związane z kampanią dostępne są na www.nestle.pl.
Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top