Wiadomości branżowe

Nowy cennik Multimedialnej Sieci Reklamowej AdTotal

Najważniejszym celem wprowadzenia nowego cennika jest lepsze i bardziej efektywne wykorzystania powierzchni Multimedialnej Sieci Reklamowej Adtotal Wirtualnej Polski. W wieloekranowej ofercie Adtotal (WWW, TV, LCD, mobile i wideo) zmiany cennika dotyczą głównie Internetu oraz obszaru Orange Sport TV i Orange Sport Info.

W serwisach WWW nastąpiła zmiana przelicznika form reklamowych w stosunku do ceny kreacji podstawowej. W efekcie zrównane zostały ceny bannera, billboarda, skyscrapera i śródtekstu, a obniżone ceny double billboarda, toplayera oraz brandmarka. Zastosowano obniżki cen wybranych form reklamowych (banner, billboard, skyscraper) na niektórych serwisach (głównie spoza domeny WP) oraz obniżki cen niemal wszystkich tematycznych pakietów reklamowych. Jednocześnie wzbogacono ofertę reklamową, wprowadzając tematyczne pakiety AdTotal Max (pakiety odsłonowe bez cappingu) oraz nowe pakiety zasięgowe – AdTotal Parenting, AdTotal Ślub i AdTotal Tech .

W przypadku oferty reklamowej w telewizjach Orange Sport TV i Orange Sport Info nastąpiło uproszczenie oferty reklamowej, która obecnie zawiera tylko produkt placement i billboardy sponsorskie.

Jeśli chodzi o segment mobile (m.in. reklamę na stronach mobilnych mini.wp.pl, Orange World, Play.mobi i Nokia.mobi), ceny reklam zostały utrzymane. Wprowadzono  natomiast usługę polegającą na stworzeniu przez AdTotal darmowej strony mobilnej, o ile wartość kampanii mobilnej nie jest mniejsza niż 10 tysięcy zł netto po rabacie.

Do oferty reklamowej Adtotal na ekranach LCD wprowadzono sieć E.Leclerc (w miejsce sieci Piotr i Paweł). Ceny reklam emitowanych na pozostałych, dostępnych w Adtotal, nośnikach Digital Signage (m.in. zlokalizowanych w Tesco oraz McDonald’s) nie uległy zmianie.

W pierwszym roku działalności sieci Adtotal staraliśmy się przede wszystkim poddać wnikliwej ocenie produkty reklamowe oraz przeprowadzić analizę trendów i zainteresowania siecią reklamodawców. Naszym celem nadrzędnym było wiec teraz strukturalne uporządkowanie cennika oraz dostosowanie go do realiów rynkowych – wyjaśnia Szymon Szmigiel, Kierownik Zespołu Sprzedaży dla Sieci Reklamowej. – Wprowadzając zmiany chcemy również, co oczywiste, podwyższyć konkurencyjność AdTotal względem innych sieci działających na polskim rynku reklamy internetowej.

Nowy cennik AdTotal można pobrać ze strony http://adtotal.pl

Przypomnijmy, AdTotal (część Orange Advertising Network) to działająca od 2009 roku sieć sprzedaży Wirtualnej Polski, której najważniejszą zaletą jest całościowa, wieloekranowa (WWW, TV, LCD, mobile, wideo) oferta reklamowa. AdTotal udostępnia klientom nie tylko dedykowane strategie komunikacji, ale także obsługę typu „full service” (od sprzedaży
i marketingu, poprzez obsługę techniczną).

http://adtotal.pl

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts