Imago PR dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Imago Public Relations na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego organizuje konkurs dla dziennikarzy „Nie przegap zmian na wschodzie”.

Konsultanci agencji odpowiadają za kompleksową organizację konkursu, w tym za jego komunikację wobec mediów zlokalizowanych w Polsce Wschodniej oraz ogólnopolskich tytułów branżowych, opracowanie wszystkich materiałów informujących o konkursie oraz bieżący kontakt z dziennikarzami zainteresowanymi zgłoszeniem swoich prac.

Projekt z ramienia agencji koordynuje Marta Stach, senior account manager.

Celem konkursu Nie przegap zmian na Wschodzie, który rozpoczął się 1 września br. i potrwa do 20 grudnia 2009 roku, jest wybór najlepszych materiałów dziennikarskich w czterech kategoriach; radio, telewizja, prasa i internet, traktujących o projektach unijnych finansowanych z puli około 2,7 mld euro przeznaczonej przez Unię Europejską na rozwój pięciu województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego w ramach Programu Rozwój Polski Wschodniej.

Do konkursu mogą być zgłaszane materiały opublikowane przez dziennikarzy w 2009 roku. Zwycięzców w czterech kategoriach wybierze w styczniu 2010 roku jury, złożone z przedstawicieli organizatorów, patronów i partnerów konkursu. Zwycięzcy w swoich kategoriach otrzymają nagrody pieniężne
w wysokości 5 tys. złotych oraz nagrody dodatkowe, ufundowane przez partnerów konkursu.

Patronat nad konkursem objęły Polska Agencja Prasowa, Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich oraz Fundacja im. Roberta Schumana. Patronat medialny nad konkursem sprawuje miesięcznik PRESS. Partnerami i fundatorami nagród dodatkowych w konkursie są firmy Kroll Ontrack, który zabezpiecza dane konkursowe, Waterman, producent piór oraz Libranova - dystrybutor czytników do e-booków.

Więcej o konkursie można przeczytać na www.nieprzegapzmian.pl
Źródło Imago Public Relations. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top