Wiadomości branżowe

Nesquik i gry Globalne ocieplenie

Pyszna, lodowa nowość Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK została wzbogacona o dodatkową atrakcję dla najmłodszych konsumentów – zestaw edukacyjnych gier “Globalne ocieplenie. Uratuj lody”.

Przypominamy o pysznej, lodowej nowości Nestlé pod dobrze już znaną marką NESQUIK! Ponadto z przyjemnością informujemy, że dla najmłodszych konsumentów przygotowaliśmy dodatkową atrakcję – zestaw edukacyjnych gier “Globalne ocieplenie. Uratuj lody”

NESQUIK TUBKA NOWOŚĆ to czekoladowy  lód ukryty w tubie do wyciskania. Ściskając tubkę  sprawiasz, że wyłania się z niej czekoladowy mus lodowy. NESQUIK Tubka to lód o miękkiej konsystencji, który można zjeść lub wypić. Dzięki tym możliwościom dostarcza dużo frajdy najmłodszym.  Jednocześnie daje pewność rodzicom, że dają swym pociechom zdrową przekąskę, gdyż jeden lód NESQUIK Tubka zaspakaja 15% dziennego spożycia wapnia.

Proponowana cena: 2 zł (65ml)

Dobrze znani dzieciom – królik NESQUIK i BluMiś mają jeszcze jedną atrakcję – zestaw gier „Globalne ocieplenie. Uratuj lody”. 6 edukacyjnych zabaw dla najmłodszych użytkowników zwraca uwagę na istotne problemy ekologiczne i wskazuje możliwości ich rozwiązania. Do wyboru mamy gry będące jednocześnie sposobami walki z globalnym ociepleniem:

Zbuduj rurociąg z fabryki do oczyszczalni

Oczyść po turystach park

Zatrzymaj trujący dym z kominów

Rozładuj korki w mieście

Ogranicz zużycie energii

Zatrzymaj wycinanie lasów

Gry te dostępne są na stronie internetowej www.blumis.pl. Ponadto w czerwcu zostały dołączone do prasy dziecięcej – Hugo i Cartoon Network. Gry zostały przygotowane przez agencję
Pro-creation.

Wprowadzenie gier edukacyjnych „Globalne ocieplenie. Uratuj lody” wspiera kampania internetowa. Lody NESQUIK są także wspierane kampanią telewizyjną prowadzoną od maja do końca lipca. Reklamę przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

 

 

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts