Wiadomości branżowe

Headlines Porter Novelli i kawowy konkurs Douwe Egberts

Marka Douwe Egberts zainaugurowała ogólnopolski konkurs fotograficzny dla pasjonatów kawy i aranżacji wnętrz – „Moja Kawa, Moje Wnętrze, Mój Klimat”. Za oprawę mediową, produkcję wydarzeń i inne działania PR  związane z promocją konkursu odpowiada Headlines Porter Novelli.

28 kwietnia b.r. w Likus Concept Store w Warszawie odbyła się inauguracja konkursu fotograficznego Moja Kawa, Moje Wnętrze, Mój Klimat, ekskluzywnej marki kawy Douwe Egberts, którego ambasadorkami są fotograf Lidia Popiel i  dziennikarka telewizyjna Beata Sadowska. Wydarzenie uświetnił wernisaż zdjęć, autorstwa Lidii Popiel. Spotkanie poprowadził – prywatnie miłośnik kawy, zawodowo komentator sportowy – Bożydar Iwanow.

Douwe Egberts,  jedna z najbardziej uznanych światowych kaw, o ponad 250 letnim doświadczeniu, tworzona z pasją, sercem i znawstwem, doskonale rozumie potrzeby miłośników kawy, dlatego też zaprasza ich do pokazania swoich kawowych wnętrz.

Zadaniem uczestników konkursu  Moja Kawa, Moje Wnętrze, Mój Klimat jest pokazanie swojego ulubionego miejsca do picia kawy w domu lub innej prywatnej przestrzeni za pomocą fotografii.

Na zwycięzcę konkursu Douwe Egberts – Moja Kawa, Moje Wnętrze, Mój Klimat czeka atrakcyjna nagroda: czek na aranżację wnętrz o wartości 10 000 PLN. Natomiast pozostałych pięciu finalistów konkursu zostanie nagrodzonych czekami na akcesoria kawowe o wartości 1 000 PLN. Wszyscy zwycięzcy zostaną dodatkowo nagrodzeni prenumeratą magazynu Dom& Wnętrze oraz zestawami kawy Douwe Egberts Black i Douwe Egberts Gold. Najciekawsze prace będą publikowane na stronie www.douwe-egberts.com.pl przez cały okres trwania konkursu.

Douwe Egberts jest kolejną marką kawy, którą na początku b.r. firma Prima-Sara Lee Coffee & Tea Poland SA powierzyła Headlines Porter Novelli.

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts