Wiadomości branżowe

Powiedz TAK transplantologii

Od 4 maja w drogeriach sieci na terenie całej Polski sprzedawane będą zestawy wspierające ogólnonarodową kampanię społeczną mającą na celu promowanie idei transplantologii. W ten sposób firma Rossmann po raz kolejny zdecydowała się włączyć w działalność społeczną, tym razem wspólnie z Fundacją TVN „Nie jesteś sam” oraz Allegro.pl .

Przeszczepianie narządów łączy w sobie tragedię śmierci i radość życia. Jest oczywiste, że strata osoby bliskiej jest ogromną tragedią. Trzeba pamiętać jednak, że ta rodzinna tragedia może dać życie kilku innym osobom. Kampania ma na celu przekonanie jak największe grupy Polaków, aby w przypadku straty bliskiej osoby nie protestować wobec zamiaru pobrania jego narządów.

Komplet gadżetów promujących kampanię będzie kosztował jedyne 5 zł i składa się z karty oświadczenia woli oraz z bransoletki, na której widnieje hasło akcji „powiedz TAK”. Na rynek trafi 100 000 takich zestawów, a całość środków pozyskanych z ich sprzedaży zostanie przekazana na rzecz Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej. Akcję wesprą swoimi wizerunkami osoby publiczne, cieszące się uznaniem i szacunkiem społeczeństwa.
Wierzymy, że wspólnie uda nam się zmienić los wielu ludzi, którzy czekają w szpitalach na niezwykły podarunek – drugie życie. Akcja potrwa aż do wyczerpania gadżetów. Powiedz TAK transplantologii!

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts