Wiadomości branżowe

Nowe logo fundacji

Fundacja Kidprotect.pl zmienia 27 października swoją wizualizację wprowadzając zupełnie nowe logo.

Dotychczasowe, drugie w historii, logo służyło fundacji przez 4 lata. "Uznaliśmy, że nadszedł już najwyższy czas na zmianę" – mówi Jakub Śpiewak, szef i założyciel fundacji. Z pomocą przyszła, jak zwykle, agencja JWT Polska (www.jwt.com.pl), która zupełnie za darmo zaprojektowała nowy znak graficzny. "Przygotowywany był on z myślą o jednym z nowych projektów, ale kiedy już był gotowy, stało się jasne, że powinniśmy posługiwać się nim na co dzień" – opowiada Śpiewak.

Miś w logo nawiązuje do pluszowego miśka, który przez długi czas królował na stronie głównej fundacji i wspaniale kojarzy się z dziećmi i dzieciństwem. Nowy misio ma rękawice bokserskie, walczy. Ten motyw nawiązuje do naszej działalności, która z walką ma wiele wspólnego. Do tego ładne zestawienie kolorów. 

Fundacja Kidprotect.pl to najstarsza w Polsce organizacja pozarządowa zajmująca się bezpieczeństwem dzieci w internecie, walką z przestępczością seksualną wobec dzieci oraz pomocą dorosłym ofiarom molestowania seksualnego w dzieciństwie. Od 2002 roku fundacja prowadzi, pierwszy w Polsce, hotline, który umożliwia internautom anonimowe zgłaszanie spraw związanych z pedofilią i pornografią dziecięcą. Oprócz tego Kidprotect.pl realizuje szkolenia dla policjantów, prokuratorów, straży miejskich, bibliotekarzy, nauczycieli, rodziców i dzieci na temat bezpieczeństwa w sieci. Twórca Kidprotect.pl jest członkiem i stypendystą Ashoki (www.ashoka.pl), międzynarodowej organizacji innowatorów społecznej, której stypendium jest określane mianem "społecznego Nobla". Fundacja jest organizacją non-for-profit: nie prowadzi działalności gospodarczej, nie korzysta ze środków publicznych, swoją działalność opierając na pracy wolontariuszy i wsparciu sponsorów.

 

Źródło Fundacja Kidprotect.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy