Wiadomości branżowe

?Wychowankowie domów dziecka ? nowe szanse, lepsze jutro?. Tu można tylko zyskać!

Wychowankowie domów dziecka – nowe szanse, lepsze jutro to projekt skierowany do młodzieży wychowującej się w placówkach wychowawczo – opiekuńczych. Projekt finansował Europejski Fundusz Społeczny w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.

Rossmann Polska realizując politykę społecznego zaangażowania biznesu aktywnie uczestniczył w tym projekcie. Zorganizowaliśmy cykl staży i praktyk zawodowych, które były uzupełnieniem kursów i szkoleń prowadzonych w ramach przedsięwzięcia. Dzięki nim uczestnicy programu mogli wzbogacić wiedzę teoretyczną umiejętnościami niezbędnymi do sprawnego i samodzielnego poruszania się w realnym środowisku pracy.

Z programu staży i praktyk skorzystało kilkanaście osób. Kilkoro z nich do dziś pracuje w Rossmann Polska.

  • Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych pracowników. Zmiana stereotypu postrzegania tej grupy przez przedsiębiorców i  współpraca z instytucjami społecznymi okazuje się być dla obu stron bardzo korzystna. W przyszłości z pewnością będziemy uczestniczyć w podobnych przedsięwzięciach – mówi Marek Maruszak Prezes Zarządu Rossmann Polska.

Gorąco zachęcamy inne firmy do aktywnego włączenia się w podobne projekty. W opinii Zarządu Rossmann Polska misją przedsiębiorstwa powinno być nie tylko wypracowywanie zysku, ale również bycie aktywnym członkiem społeczności lokalnej, w której firma funkcjonuje.

Więcej informacji o projekcie „Wychowankowie domów dziecka – nowe szanse, lepsze jutro” można uzyskać pod adresem: www.equal.swspiz.pl

***
Rossmann to obecnie jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, posiadająca ponad 1800 sklepów, funkcjonująca w Niemczech, Polsce, Czechach i na Węgrzech.

W Polsce Rossmann jest liderem branży, posiada  sieć placówek samoobsługowych zlokalizowanych w całym kraju. Obecnie sieć liczy blisko 300 sklepów we wszystkich większych miastach w Polsce. W 2008 roku firma zamierza otworzyć kilkadziesiąt nowych placówek na terenie całego kraju. Wszystkie uruchamiane w Polsce filie Rossmann to placówki samoobsługowe, które charakteryzują się szerokim asortymentem drogeryjno – perfumeryjnym (9,5 tys. pozycji) oferowanym w niskich cenach, profesjonalną obsługą, harmonijnym układem sklepu, dobrym oświetleniem, jasną kolorystyką oraz utrzymanym w tonacji czerwono-białej wyposażeniem sklepu.

Na fasadzie każdego sklepu widnieje logo firmy – wpisany w literę "O" Centaur – mityczna postać grecka: pół-koń pół mężczyzna, będące wizualizacją nazwiska założyciela i właściciela firmy (Ross – rumak, mann – mężczyzna).

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts