Wiadomości branżowe

Promocja zrównoważonego rozwoju-nowa specjalizacja Headlines Porter Novelli

Headlines od stycznia 2008 roku oficjalnie rozszerzyło portfolio oferowanych usług o działania związane z wdrażaniem promocji zrównoważonego rozwoju. Za  prowadzenie projektów odpowiedzialny będzie dział komunikacji korporacyjnej pod kierownictwem Magdaleny Żmijewskiej.

Nowe kompetencje, w oparciu o wiedzę i doświadczenie własne oraz współpracujących czołowych polskich NGO zawsze leżały w obszarze zainteresowań agencji. Headlines ma już w portfolio kilka spektakularnych projektów „ekologicznych”, realizowanych m.in. dla WWF Polska.

„Szybkie tempo rozwoju gospodarczego, rosnący konsumpcjonizm mają ogromny i często  nieodwracalny wpływ na kondycje środowiska naturalnego. Otoczeni coraz to bardziej zawansowanymi technologicznie produktami musimy świadomie je eksploatować i użytkować, co w efekcie przyniesie także korzyści ekonomiczne i społeczne z punktu widzenia nas samych. Umiejętność ta uzależniona jest od świadomości i posiadanej wiedzy, a nie możliwości” – powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, CEO agencji Headlines – „Chcemy doradzać firmom, jak wprowadzać ten korzystny dla wszystkich stron proces, przekonując że musi on być zapoczątkowany w najbardziej wewnętrznych strukturach. Efekty naszych starań  nie zależą od działań podejmowanych globalnie przez duże koncerny, ale  od indywidualnych wysiłków każdego człowieka czy pracownika”.

Zrównoważony rozwój jest specjalizacją mocno promowaną i realizowaną przez sieć Porter Novelli w krajach na całym świecie. Składa się z trzech zależnych od siebie płaszczyzn: środowiskowej, ekonomicznej i społecznej. Oprócz środowiska naturalnego korzyści odczuwają konsumenci – oszczędzając pieniądze, poprawiając jakość życia codziennego oraz firmy, które oprócz korzyści finansowych, poprzez wspólne działanie w dobrej sprawie zyskują lepszy wizerunek i wzmacniają więzi społeczne w środowisku pracowniczym. Docelowo agencja chce w Polsce stworzyć koalicję firm, które w różny sposób promować będą zrównoważony rozwój.

Stałym elementem Corporate Identity Headlines Porter Novelli stało się logo "wyłączaj-zakręcaj segreguj"(załącznik).

***

Headlines Porter Novelli  istnieje od 1996 roku i należy do czołówki polskich agencji PR. Od dwóch lat współpracuje z Porter Novelli, jedną z wiodących, globalnych sieci agencji PR, z przedstawicielstwami na każdym z liczących się światowych rynków . Headlines jest także członkiem założycielem Związku Firm PR.

Porter Novelli powstała w 1972 roku w Waszyngtonie i jest częścią Omnicom Group Inc. (NYSE:OMC), wiodącej międzynarodowej grupy specjalizującej się w reklamie, marketingu i public relations.

Więcej informacji o Headlines Proter Novelli na stronie www.headlines.pl  

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts