Wiadomości branżowe

Więcej gwiazdek w katalogu

W listopadzie ukaże się nowy katalog ofert turystycznych przygotowany przez Rainbow Tours S.A. Będzie można w nim znaleźć nowe kierunki wyjazdowe, więcej dobrych hoteli i poszerzoną propozycję wycieczek objazdowych.

Katalog na nowy sezon różni się od ubiegłorocznego przede wszystkim większą liczbą hoteli w segmencie czterogwiazdkowym. To odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej są gotowi wydać więcej na wakacyjny wyjazd.

  • Dzięki giełdowej emisji akcji mamy pieniądze na kolejne inwestycje w podnoszenie poziomu naszych ofert i zwiększanie ich atrakcyjności. To jeden z elementów budowania jeszcze silniejszej marki Rainbow Tours – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes spółki.

Oprócz bogatszego wyboru hoteli w ofercie znalazły się też nowe kierunki podróży. Zainteresowani mogą wybierać spośród m.in. Chin, Turcji, Czarnogóry, Hiszpanii czy Peloponezu. Dla lubiących aktywny wypoczynek przygotowano np. propozycję rejsów po greckich wyspach.

Nowością są wycieczki objazdowe z przelotem. Dzięki czarterom, możliwe jest opracowanie bogatego programu popularnych „objazdówek”. Tę formę wypoczynku wybiera bowiem aż 25 procent klientów Rainbow Tours.

Decydując się na wyjazd z Rainbow Tours, turyści mogą wybierać z dużej bazy hoteli, jak i korzystać z niższych cen w nowym sezonie turystycznym. Te elementy na pewno wpłyną na prognozowane zyski firmy  w przyszłym roku ( 7,5 mln zł) oraz spowodują wzrost liczby klientów. W kończącym się roku Rainbow Tours wysłało na wakacje 92 000 osób.

***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największym touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Ambasadorem Rainbow Tours S.A. jest znana podróżniczka Beata Pawlikowska, która planuje wydanie poradników dla klientów Rainbow Tours.
 

Źródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts