Wiadomości branżowe

?GEARS OF WAR? ? 3 MILIONY W 10 TYGODNI XBOX 360 ? PONAD 10 MILIONÓW SPRZEDANYCH KONSOL

Najlepiej sprzedająca się gra grudnia ekscytuje graczy oraz krytyków na całym świecie; Xbox 360 stał się najpopularniejszą platformą rozrywki nowej generacji  

Warszawa, 22 stycznia 2007 r. – Firma Microsoft® poinformowała, że gra „Gears of War®” osiągnęła status potrójnej platyny — w ciągu zaledwie 10 tygodni sprzedano 3 miliony egzemplarzy. Rok 2006 gra zakończyła jako najlepiej sprzedający się tytuł grudnia na dowolną platformę. Również platforma do gier firmy Microsoft święci trumfy – do tej pory w ręce graczy trafiło ponad 10 mln egzemplarzy konsoli nowej generacji Xbox 360.  „Gears of War” jest najszybciej nabywanym tytułem roku 2006 oraz najszybciej sprzedającą się oryginalną grą na Xbox w historii.
Tytuł zaskoczył graczy na całym świecie wspaniałą oprawą audio-wideo, wciągając w emocjonującą kampanię jednoosobową oraz świat planety Sera, na której toczy się walka o przetrwanie ludzkości. Fani elektronicznej rozrywki wciąż pragną poznać nowe przygody walczących między sobą Delta Squad i Locus Horde, o czym świadczą niezliczone dyskusje prowadzone na internetowych forach. 
„Wszystko wskazuje na to, że Gears of War dołączy do przebojowych serii w rodzaju Halo, Grand Theft Auto, czy Zelda i stanie się jedną z najlepiej sprzedających się gier wideo wszech czasów” — powiedział Jeff Bell, wiceprezes ds. marketingu w Microsoft Game Studios. „Tytuł już ugruntował swoją pozycję jako najbardziej udany debiut na konsolach nowej generacji”  – dodał Jeff Bell. 
„Gears of War” nadal zaskakuje zarówno graczy, jak i krytyków, o czym najlepiej świadczy ponad 20 nominacji do tytułu „Gry Roku”. Tytuł stał się fenomenem globalnym — prestiżowy japoński magazyn o grach Famitsu przyznał „Gears of War” wysoko ceniony status gry platynowej. Jest to już druga, w ciągu dwóch miesięcy, pozycja z Microsoft Game Studios, która otrzymała to zaszczytne wyróżnienie (pierwszą był „Blue Dragon”). Jednak popularność zyskała nie tylko sama gra „Gears of War”. Filmowy zwiastun „Gears of War”/„Mad World” został wyróżniony w rankingu „Book of Tens” serwisu Advertising Age jako jeden z najbardziej kreatywnych pomysłów 2006 roku. Zwiastun został obejrzany w Internecie ponad 2,4 miliona razy, a zrealizowana na jego podstawie kampania, nie tylko przyczyniła się do niezwykle wysokiej sprzedaży, lecz także zainspirowała wiele zabawnych parodii krążących w Internecie.    
***
O Xbox  360
Xbox 360 to najbardziej wydajna konsola gier video i rozrywki, oferująca kolejną generację usługi gier online – Xbox Live, oraz dostarczająca wyjątkowe przeżycia związane z cyfrową rozrywką popularną wśród graczy. W 2005 roku Xbox 360 został wprowadzony w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej i Japonii, a następnie w 2006 roku w Australii, Kolumbii, Hong Kongu, Korei, Meksyku, Nowej Zelandii, Singapurze i na Tajwanie. Więcej informacji na temat konsoli Xbox 360 dostępnych jest na stronie: http://www.xbox.com/xbox360
O Microsoft
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 60 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym 230 osób w Polsce. Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Polski oddział Microsoft chce brać aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W trakcie swojej niemal 14-letniej obecności w naszym kraju, firma zaangażowała się w liczne programy społeczne. Od 2003 roku różnym organizacjom pozarządowym przyznano w sumie 6 grantów na realizację projektów edukacyjnych Unlimited Potential. W maju 2005 roku zainaugurowana została działalność Forum Edukacji Microsoft – inicjatywy, która skupia wszystkie projekty i programy społeczno-edukacyjne realizowane w Polsce przez Microsoft. 
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.  
***
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Źródło XBOX 360. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy